Το ανθρώπινο
στην Ιστορία συνδιαλέγεται με το θεϊκό
πάντοτε, ενώ το να γνωρίσεις κάποιον
είναι το ίδιο με το να εισέλθεις στον
κόσμο του και να τον αφήσεις να μπει
στον δικό σου.
Αλλά ο Χριστός γνωρίζει πρώτος, γιατί αγαπά, και εισήγαγε στον κόσμο της Ιστορίας μια καινούργια οδό που διευκολύνει την είσοδο του ανθρώπου στον χώρο του Χριστού, στον ορίζοντα των δικών Του νοημάτων.
Και τούτο είναι εφικτό στον βαθμό που επιθυμούμε να γίνουμε ικανοί για να μπούμε στον κόσμο της γλώσσας του Άλλου, του σαρκωμένου Λόγου του Θεού, στον κόσμο των νοημάτων του.
Αλλά ο Χριστός γνωρίζει πρώτος, γιατί αγαπά, και εισήγαγε στον κόσμο της Ιστορίας μια καινούργια οδό που διευκολύνει την είσοδο του ανθρώπου στον χώρο του Χριστού, στον ορίζοντα των δικών Του νοημάτων.
Και τούτο είναι εφικτό στον βαθμό που επιθυμούμε να γίνουμε ικανοί για να μπούμε στον κόσμο της γλώσσας του Άλλου, του σαρκωμένου Λόγου του Θεού, στον κόσμο των νοημάτων του.